همانطور که میدانید داشتن یک مجموعه نمونه سوال جامع و کامل در هر آزمون یا امتحانی می تواند شانس و درصد قبولی فرد را تا حد بالایی افزایش دهد و امروزه میزان کارایی و استفاده از نمونه سوالات از جزوات و کتب نیز پیشی گرفته است و اغلب افراد برای آزمونها و امتحانات مختلف از نمونه سوالات مطمئن استفاده می نمایند.

 

یکی از دلایل اینکه نمونه سوالات مورد استقبال بالایی قرار می گیرند، این است که با چند بار خواندن این سوالات کل جزوه و کتاب آزمون مورد نظر مرور شده و برای فرد یادآوری می شود، که این موضوع در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

 

به همین دلیل برای تضمین موفقیت کاربران متقاضی گواهینامه راهنمایی و رانندگی و افزایش درصد قبولی آنها، مجموعه ای کال و جامع از آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی توسط تیم ما جمع آوری و تهیه شده است، تا داوطلبان به کمک این نمونه سوالات لاوه بر آماده شدن برای آزمون، میزان دانسته های خود را نیز محک بزنند و از این طریق آرامش و تمرکز خود را حفظ کرده و به سادگی نمره قبولی را در این آزمون کسب نمایند.

داشتن نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی به نوعی تضمین قبولی و موفقیت کاربر در آزمون می باشد، چراکه نمونه سوالات قرار داده شده در انتهای این مطلب معتبر، جامع و دربرگیرنده تمامی مطالب مهم کتاب آیین نامه می باشد.

 

با مطالعه و مرور این نمونه سوالات دیگر نیازی به خواندن کتاب و یا جزوه ندارید، و دلیل این موضوع طراحی این نمونه سوالات مطابق با آخرین تغییرات کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد و همچنین نباید فراموش کرد که نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی قرار داده شده نقش اساسی و تاثیرگذاری در افزایش بهره وری در مرور سوالات و همچنین افزایش اطلاعات و معلومات شخصی کاربر دارد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۷ خوراکی موثر برای تضمین رشد قد کودک

 

مجموعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم با جواب

 

هنگام رانندگی در شرایط یخبندان از انجام دادن کدام عمل باید اجتناب نمود؟

 

الف. استفاده مدام از ترمز دستی                                 ب. سریعا و پشت سر هم ترمز گرفتن

 

ج. استفاده مدام از دنده یک                                      د. از تمام موارد

 

پاسخ صحیح:د

 

حق تقدم عبور در تقاطع ها و میدانها چگونه مشخص میشود؟

 

الف. با استفاده علائم و فرمانهای پلیس                          ب. فقط با فرمان پلیس

 

ج. مطابق با نظر رانندگان                                         د. فقط با استفاده از علائم

 

پاسخ صحیح:الف