افراد بعد از برنده شدن در لاتاری باید گام‌های مختلفی مانند تهیه و ترجمه اسناد و مدارک و… را بردارند. یادتان باشد که حتی درصورت برنده لاتاری شدن، اداره مهاجرت هیچ اطلاعی به شما نمی‌دهد. بنابراین همواره باید خودتان پیگیر این رویداد بخت آزمایی و نتایج آن بشوید. اما بعد از برنده شدن در قرعه کشی لاتاری هم باید گام‌هایی به منظور قطعی شدن مهاجرت خود به آمریکا باید بردارید. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم که درباره مهم‌ترین امور برندگان لاتاری ۱۴۰۲ شامل چه مواردیست؟ برای شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مهمترین گام‌ها بعد از برنده شدن در لاتاری

این را بدانید که بعد از برنده شدن در لاتاری برخی گام‌های اداری و پزشکی را باید بردارید. در اوّلین قدم می‌بایست با کمک یک کارشناس مهاجرت، مدارک و اسناد لازم را تهیه و ترجمه کنید. در گام بعدی نوبت به این می‌رسد که فرم DS-260 را پر کنید. یادتان باشد که انجام درست این مرحله را بدون عجله باید پیش ببرید. این تصور که با زود فرستادن این فرم، زودتر به مصاحبه دعوت می‌شوید، کاملا غلط است. ملاک دعوت شما به مصاحبه تنها به CASE NUMBER بستگی دارد. اما صبر کنید، کار هنوز تمام نشده است.

شما باید توسط پزشک معتمد سفارت آمریکا باید معاینه شوید. برخی فرایند‌های پزشکی مانند واکسیناسیون و… باید انجام شوند. حال باید انتظار دعوت از سوی سفارت آمریکا برای مصاحبه را بکشید. شاید بپرسید که بازه زمانی احتمالی برای دعوت شدن بنده به مصاحبه چه زمانی است؟ باید در این باره بدانید که پرونده‌های مربوط به سالهای قبل لاتاری ۳۰ سپتامبر بررسیشان تمام می‌شود. به همین دلیل باید بعد از سی سپتامبر انتظار دعوت شدن خودتان را داشته باشید. درنهایت باید در سفارت آمریکا مصاحبه شوید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مزایای خرید آنلاین داروها از داروخانه های آنلاین

بهترین گزینه برای انجام برندگان لاتاری ۱۴۰۲

اگر به دنبال انجام امور بعد از برندگی خود در لاتاری هستید، بهترین گزینه همین الان رو به روی شماست. هم اکنون کارت سبز درخدمت شماست تا مسیر مهاجرت شما را به کشور آمریکا را به خوبی هموار کند. کافیست با ما همراه باشید تا به خوبی شما را بعد از برنده لاتاری شدن یاری کنیم. البته که امور بعد از لاتاری تنها کاری نیست که برای علاقه مندان به مهاجرت به خارج از کشور انجام می‌دهیم. از گرفتن انواع ویزا گرفته تا سایر امور مهاجرت به آمریکا، امارات و کانادا و… را از ما بخواهید. کارت سبز بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند بی‌دردسر از نتایج لاتاری و… آن باخبر شوند.